Georganiseerde informatiehuishouding

Office365

Veel kerkelijke gemeenten worstelen met het onder controle krijgen van hun interne informatiestromen. Voor e-mail worden prive-adressen of zakelijke mailaccounts gebruikt, veel documenten slingeren fysiek of online rond en iedereen zoekt naar eigen wegen en oplossingen als het gaat om digitale middelen.

Door het gebruik van Office365 is het op eenvoudige wijze mogelijk om de kerkelijke informatiehuishouding onder controle te krijgen en te houden. Denk daarbij aan afgebakend e-mailverkeer door middel van kerkelijke e-mailadressen, synchronisatie en co-creatie van documenten en afscherming van informatie.

Kerkgeheugen helpt bij het opzetten van een online informatieportaal voor ambtsdragers en andere kerkelijke functionarissen zodat zij eenvoudig en verantwoord toegang tot hun informatie hebben en er gemakkelijk mee kunnen werken. Dit portaal is tegelijkertijd een uitstekende basis voor een verzorgd digitaal archief.

Leverancier:
  • 252 per jaar
    Jaarlijks gefactureerd
  • 21 per maand
    Maandelijks gefactureerd
  • Inrichting in overleg op basis van beschikbare voorbeelden
  • Inclusief aanvragen donatielicentie Office365 Nonprofit E1
  • Aanstelling eigen informatiebeheerder(s) vereist
  • Presentatie op locatie mogelijk (€ 236)
  • Eenmalige inrichtingskosten € 1.670
  • Geen langlopende verplichtingen, per maand opzegbaar
  • Alle genoemde tarieven zijn inclusief BTW
Meer informatie